Сучасний шиномонтаж

hofmannСучасний шиномонтаж – це цілий комплекс послуг із заміни шин. Будь-який техцентр прагне поліпшити, а також розширити спектр послуг. Що входить в сучасний шиномонтаж? Вірніше, без чого зараз не обходиться жодна станція техобслуговування.

По-перше, це спеціальна машина для миття коліс, в її функцію входить добре відмити колесо.За цю роботу відповідають щітки-ролики (вони очищають диск від бруду) потім сильним натиском води бруд змивається, і під тиском повітря колесо сушиться, ця процедура займає всього одну хвилину. Причому, мийна машина має три режими роботи одна-дві і три хвилини, але як показує практика ефект однаковий незалежно від циклу включення. Або, диск миється апаратом високого тиску типу «Karcher», при цьому бруд змивається губкою з шампунем

Наступний процес – це демонтаж і монтаж колеса. Жоден сучасний шиномонтаж тепер не обійдеться без верстата для шин з технологією Runflat (це загальноприйнята назва). Сьогодні таку технологію має в своєму розпорядженні більшість шинних компаній: Bfgoodrich (Sss-self-supporting Strucure), Bridgestone (RFT – Runflattire), Dunlop (DSST – Dunlop Self-supporting Technology), Michelin (ZP – Zero Pressure) Pirelli (RFT – Run Flat Technology), Yokohama (RF – Run Flat) .Більше того, майже всі автомобілі-новинки отримують такі шини вже на заводі, наприклад, модельний ряд від BMW 1(E87) до BMW X5(E70). Назви технології Runflat (рух на спущеній шині) говорить само за себе. Ця технологія дозволяє Вашому автомобілю продовжувати рух, навіть якщо тиск в шині втрачений повністю, максимум 80 км., на швидкості до 80км/ч. Суть винаходу полягає в створенні посилених боковин шин (шини мають декілька шарів гуми з жароміцним кордом, які при повній втраті тиску, не дають боковинам шини складатися). Погодьтеся, розібрати таке колесо на не спеціальному устаткуванні, тим більше в кустарних умовах, практично неможливо.

Процес під номером три – балансування колеса. На наш погляд, це найважливіший і відповідальніший момент в комплексі послуг. Зараз на ринку надано величезний вибір дисків на будь-який смак і колір (литі, ковані, розбірні), дизайни дисків приголомшують уяву. Сучасні верстати балансувань в своєму арсеналі мають мінімум від десяти варіантів програм балансування. Розумні верстати можуть розподіляти вагу важків балансувань за спиці диска і т д. У додаткові послуги, такі як ремонт литого або кованого диска, як правило входить усунення осьового биття, усунення “вісімки”, зварка аргоном, наплавлення (відновлення відсутніх частин диска), накачування шин азотом. Подібний комплексний підхід все більше і більше є хорошим тоном для шиномонтажних станцій.